outdoorove.cz

Kupilka panák 5 cl – Blueberry (BLUE)

Tento vynikající produkt Kupilka panák 5 cl - od skvělé značky Kupilka jde nakoupit již dnes skutečně levně! Levně za 212 Kč.
Kupilka panák 5 cl - Blueberry (BLUE)

Kupilka 5 cl na ranní espresso nebo oblíbený likér. Tento krásný hrneček připomínající šperk můžete nosit na krku díky koženému řemínku ze sobí kůže. Sobí kůže je jedinečně měkká, tenká a odolná. Je také považována za etickou variantu, protože sobi žijí většinu svého života volně a kůže se získává jako vedlejší produkt při výrobě potravin.

Vlastnosti:

materiál – dřevoplast
objem – 5 cl
hmotnost – 26 g

 

Použití:

KUPILKA výrobky jsou vhodné pro použití jak v přírodě tak i doma. Jsou vyrobeny z termoplastického materiálu, který je vhodný zejména na teplé nápoje nebo potraviny. KUPILKA výrobky jsou lehké a odolné, mohou být používány např. při pěší turistice, kempování nebo pobytu v přírodě a dají se snadno čistit teplou vodou. KUPILKA produkty nevyžadují žádnou údržbu. Nádobí lze mýt ručně v přírodě nebo doma v myčce. Výrobky jsou vyráběny z vlastního bio materiálu s využitím EKO energie a každý kus krásně stárne, ale přitom si zachovává své vlastnosti. Jak je výrobek čerstvý, můžete zjistit podle vůně dřeva – čím silnější vůně, tím je výrobek novější. Doporučená teplota nápojů a pokrmů servírovaných do nádobí KUPILKA je mezi -30 a 100 ° C.

 

Kompozitní dřevo:

KUPILKA výrobky jsou vyrobeny z bio materiálu. Termoplastický kompozit obsahuje 50% borovicové dřevo a 50% plastu. V porovnání s plastem, má tento materiál vyšší tepelnou odolnost a delší životnost, díky husté kompozitní struktuře. Na rozdíl od plastu, do něj může být ryto. Srovnáme-li tento materiál se dřevem, velké výhody si všimnete hned. Žádná údržba, neabsorbuje pachy a není citlivý na vlhkost. 
KUPILKA výrobky jsou recyklovatelné. Na konci života výrobku může být znovu zpracován, obroušen a stát se tak součástí nového výrobku. Všechny obaly i visačky KUPILKA jsou z recyklovaného kartonu.

Ostatní parametry: . . . . . . . . . . . . . . . . . .